Monday, February 9, 2009

?

Ma ei tea mida teha.Sest Santiagosse teise pere juurde mul ei lubata minna, sest seal on palju õpilasi ja tugiisikuid on ainult 2.Hetkel mõtlen , et kas vahetn pere või mitte.Tundub , et siiski mitte, sest olen perega saavutanud vabaduse ja võin reisida ja uues peres arvatavasti paar esimest kuud istuksin ainult toas.
Miskipärast on ka Berenice sõbralikumaks muutunud.
Siis kui mulle öeldi, et ma ei saa Santiagosse elama minna, võtsin kätte ja sõitsin kohe Imperiali(seal elab YFU tugiisik).Küsisin talt paberi, et võin reisida ja tagasi Temucosse jõudes ostsin pileti Santiagosse ja samal öösel sõitsin sinna.Hommikul kohale jõudes magasin 2 tundi McDonalds-is, sest bussis magamine on suht võimatu teema.Ostsin siis teise pileti Maitencillo-sse.Buss väljus mõned tunnid hiljem, niiet tegin aega parajaks ja magasin tunnikese Mäkis jälle.X)Kohalikele tegi see palju nalja, et üks Gringo magab bussijaamas.
Kohale jõudes küsis bussijuht, et kus ma maha lähen , sest Maitencillo on väga pikk linn mööda rannaäärt.Ma ütlesin , et mul ei ole halli aimugi ja astusin bussi pealt maha.Siis helistasin Chavile, et kus kohas neil see suvila siin on ja vastuseks sain , et väga kaugel sellest kohast, kus mina olen.Küsisin siis mingilt vennalt tänaval , et kuhu poole ma minema pean ja ,kui ma enam vähem aru sain ,hakkasin astuma.Tunnike hiljem jõudsin isegi kohale.Majja jõudes jälle magasin oma 4 tundi.
4 päeva tšillisime seal rannas.Päeval ujusime ja päevitasime ja öösel mängisime mingite hipidega rannas trummi ja tantsisime ja laulsime.Üks öö oli seal umbes 50 inimest koos ja järsku üks vend karjus üle terve rahva, et vaadake see Gringo siin oskab räppida.Mul jäi suu lahti ja hakkasin seletama, et ma ei ole räppimises just eriti kibekäsi.Aga juba minut hiljem tegid trummivennad biiti ja mina seisin ringi keskel ja kõik 50 inimest ootasid minu räppi.Minu suur aja mõtles siis kiiresti välja midagi ja lõpuks vuristasin neile Tanel Padari Welcome To Estonia selle räpiosa ette.Kõik olid vaimustunud ja patsutasid õlale, et mu sõnades on jõudu ja mind ootab tugev tulevik.Eks ma siis hakkan räppariks. X)
Peale nelja päeva sõitsime tagasi Santiagosse.Ma mainin seda ka, et seal Maintencillos ja pärast Santiagos olin ma selle teise perega kelle juurde ma elama tahtsin minna aga ei lubatud.Santiagos ei teinud me midagi erilist.Käisime iga päev turul kapsast ja kartult ostmas.
Midagi ikka juhtus.Tipptunnil metroos, kui isegi hingamiseks ruumi ei olnud näppis mingi homo minu tagumikku.Umbes 3 peatust, sest mul ei olnud ruumi , et ümber pöörata ja talle pasunasse kütta.Aga lõpuks astusin ma metroost lihtsalt maha ja tegin näo, et kõik on korras.
Eile hommikul jõudsin tagasi Temucosse ja hetkel olen teist päeva majas täiesti üksinda, sest teised sõitsid Mehuin-i(kus on meie suvila)Homme hommikul sõidan ma neile järgi.Kui ma eile taksoga sõitsin siis koos minuga oli taksos üks Mapuche(pärismaalane, nagu Inkad ja Maajad)ja ta läks taksojuhiga kaklema ja siis astusid keset tänavat taksost välja hakkasid kaklema.Asi lõppes sellega , et mapuche kõndis minema , nina verine.Taksojuht veel keris akna alla ja karjuas talle järgi :"Mapuche de mierda!" Tegevus toimus kell 6 hommikul, niiet mina istusin takso tagaistmel väga unise näoga, sest seljataga oli 9-a tunnine bussisõit ilma unemati külastuseta.Ja mu Ipodil sai aku ka tühjaks niiet olid 9 väga põnevat tundi.
Hetkel on nälg, sest vanaema tömbasin , enne suvilasse minekut külmkapi seinast välja, niiet kõik mis süüa kõlbas, enam ei kõlba!
Mul on kuklas pats mis on lõngaga üle tehtud.Ja lõnga värvid on sini-must-valge.
Eestlane olen ja Eestlaseks jään !!!
Chauu!

6 comments:

Unknown said...

Vähemalt sa tead oma tulevast ametit :) Anne-Lii

Piret said...

ahaha, kaoooo äraa.. Sa kirjutad nii naljakalt. Alati naeran.
Super blogikirjutaja oled!


P

Anonymous said...

Seda, et sul meeste seas lööki on teadsin juba varem aga et sind suur räpitulevik ootab on päris ootamatu lugu:D Ma täitsa kujutan ette kuidas sa rannas oma publikule räpid:D:D
Sul on tõesti positiivse kirjutaja maine(Y)

Pauliine said...

:)

Elisabeth said...

:D:D
Ma ikka suht pikalt mõtlesin et mis värk selle ''Hetkel on nälg, sest vanaema tömbasin , enne suvilasse minekut külmkapi seinast välja'' lausega on... Külmkapi sein.. Tõmbasid vaneaema välja? :/ :D:D
eesti keel on win! :D

aga mina lähen nädala aja pärast Jaapanisse o.O :D

päike said...
This comment has been removed by the author.