Friday, March 13, 2009

Täna On Reede 13.

Täna on reede 13, aga siin ei ole sellel mingit tähtsust, sest neil on siin halva õnnega kuupäev 13 teisipäev.Suht kahtlane onju?
Igatahes olen ma kaua laiska pannud ja pole midagi kirjutan ,niiet ma teen väga kiirelt mõned kokkuvõtted.
Peale viimast posititust lläksin Mehuin-i, kus oli mu pere.Tšillisime umbes 3 nädalat seal.Ja ma sain üle 7-me kuu teha tööd.Tassisime mulda ja kive jms.Ja ma ei tahtnud isegi lõunat süüa, sest mulle meeldis tööd teha.Mis sa teed , kui pisike maapoisi pisik sees on.:D
Seal olek tähendas päikese võtmist ja õhtuti rannas istumist ja õlle joomist(Jah, ma joon, mitte palju aga siiski.)Ja ühel ilusal teisipäevasel päeval oli seal La Noche kontsert, kuhu minagi muidugi läksin, sest kuidas saaks minemata jätta Tšiili kuulsaima Cumbia grupi kontserdile.Rahvast oli palju ja sai veedetud üks nunnu õhtupoolik.Tagasi tulin ühe ilusa külma päeva hommikul üksinda ja Temucosse jõudes vahetasin riided ja sõitsin kohe Hualpini koos Juan Pablo ja muude sõpradega.Me olime tõsises pärapõrgus ja magasime telkides , seal oli üks väike maja kus oli kaks võimalust, et kas on vett või on elektrit ja see tähendas, et kui oli vett siis ainult külma.Ja ,kui tahtsime midagi süüa siis pidime surmava palavusega 2 km. kõndima poodi ja tagasi.Mitte, et see oleks mingi eriline distants, aga üksi oli seda igav kõndida, sest kohalikud on laisad ja ei viitsi ennast liigutada.Ja , üks hommik võtsime põllult kartult ja siis lõkkekohale panime paja õliga ja niimodi tegime endale friikartuleid. x)
Tagasi tulles hakkasid peres ettevalmistused kooli minekuks ja oli ka Temuco sünnipäev.See toimus ühel staadionil umbes 20 000 inimesega.Kõik olid põsti ja karjuasid ja tantsisid, ja ega minagi erinev ei olnud. ;)
Ühel eriti nummil ööl tegin ma oma elu jooksu.Sest mind ja minu sõpru ajasid taga autoga neonatsid(püstolite ja kurikatega) ja politseisse helistades öeldi, et nemad ei taha nendega tegemist teha, sest nad on väga ohtlikud.Olin mõnedel hetkedel surmale väga lähedal aga lõpuks jooksin toorelt sisse ühte suvalisse majja ja istusin seal kella 7-ni hommikul, sest need vennad jäid meid otsima hommikuni.Teised jooksid ka erinevatesse majdesse.Ma olin surmahirmus, aga see maja kuhu ma jooksin oli lahe, sest seal oli just hetkel toimumas perekonnasisene pokkeri turniir,ma võtsin ka siis sellest osa.Aga sellist pere oli raske leida, sest siin on kõik majad metall aiaga ja üle ronida pole võimalik, aga õnneks see maja kuhu ma läksin oli ilma aiata ja inimesed ei maganud ka.Ma detailidesse ei lasku, sest mu ema näiteks sureb liigsesse pabistamisesse ära arvatavasti.
Ühel peol käisin ka ja pärast hakkasime kahe sõbraga kodu poole jalutama ja märkasime tänaval kõndivat meest , kes oli peaaegu surnud, sest ta oli nagu verevannist läbi käinud.Ja ta nägu ei paistnud väljagi ja kui me märkasime 50 m tagapool kahte tüüpi kurikatega siis me otsustasime joosta taksosse ja minema sõita.Seda me tegimegi ja hetkel oleme elus, niiet on olnud palju jooksmist viimasel ajal.
Hetkel olen jälle koolis ja kõik on tavaline nagu ennem, õhtegi uut inimest meie klassis ei ole.Ainuke vahe on selles, et ma saan vist kõigest aru koolis.Ainult kirjutamisega on väheke suuremad probleemid.Mu kool on haigla kõrval ja täna kehalise kasvatuse tunnis löödi minu palliga haigla aken sisse.Ma arvan , et nüüd arvatakse , et see poiss on deemon või midagi sellist, sest siin on kõik nii paduusklikud, et see poiss süüakse sellise asja tegemise eest elusalt ära.
Aga vahet ei ole, sest ta ei olnudki minu sõber.
Täna saan siis lõpuks korralikult magada , sest raske on ärgata kell 7 hommikul õle pika aja ja eelmine nädal olid meil laupäeval ka tunnid.
Kui magamisest rääkida siis ma tegin oma uue rekordi magades 20 tundi järjest, see juhtus selle pärast, et kui me seal külakolkkas käisime telkidega siis seal erilist magamist ei toimunud ja ma magasin näiteks viimasel päeval 2 tundi ja seda ka Mathiase ratastoolis. X)
Nüüd te teate , et ma olen veel elus ja kõik on korras ja tunnen , et elu on LILL.
Bye.

9 comments:

Piret Karro said...

o.o.o düüdz wtf .D "ah kiire kokkuvõte, et käisin kahekümne tuhande inimesega koos tantsimas ja siis jooksin tapjate eest kabuhirmus ära, sattusin juhuslikult mingisse majja, kus mind kohe pokkerilauda kutsuti, pärast magasin 20 tundi"???! .D selline on elu tšiilis? .D

Andres Paomees said...

Enam-Vähem.
Sest alati toimub midagi. X)
Niiet kui ma kaua ei kirjuta ja ütlen , et polnud midagi kirjutada siis see on vale, sest alati on midagi ;)

Anonymous said...

Nii aga asi millest ma aru ei saa, on mis on neonatsidel üldse teiega (st sinu ja su sõpradega tegemist)? Et Kas nad on valged kes tahavad mingi muu nahavärviga inim esi peksta või miks kamm? Seal ei ole ühtset tšiilirahvast? Väga kahtlane ma üttleks.
Ja muidugi vägev politsei on seal ka, lausa südame ajab pahaks!

Andres Paomees said...

Neonatsid karjusid meile sõbu näiteks nagu Emo,Homo,Hipi ja kui nad avastasid, et mul on blond pea siis nad sõimasid meid Gringodeks.

Evelin said...

minu arvates on kõige tähelepanuväärsem ikkagi see, et sa käisid LA NOCHE kontserdil. Ükski neonatsikogemus kõige kuumematele cumbiarütmidele ära ei tee!:D

Anonymous said...

ma kujutan ette, et kui sa maarjamaa pinnale tagasi tuled, on elu väga hall.

Eva said...

Dios mio,Andres... kuna ma pole su ema, siis ma suudan veel naerda ja imestada, et elu nagu filmis aga ...tervisi ka Katile!

Anonymous said...

Hmm, need neonatsid on ikka ühed väga ebaintelligentsed inimesed, ei jää üle muud teha kui imestada..
Veider on mõelda, et selline jaburus on ikka üle maailma levinud. Aga need on siis tšiilid tüübid, kes lihtsalt valimatilt sõnu loobivad, mind ikka endiselt hämmastab.
Ma loodan, et sa ikka eluga pääsed, et kunagi memuaare vms avaldada:P

päike said...
This comment has been removed by the author.